L'Occitane Arlésienne

Moja L'Occitane zgodba


L'Occitane se je v moj spomin vtisnil kot stvaritelj čudovitih in razkošnih arom. Moje prvo srečanje s francosko znamko L'Occitane sega v najstniška leta. Takrat me je očarala vodica "Eau de Miel", ki jo je uporabljala stričeva partnerka. Vonj te toaletne vodice je v mojem spominu, vse do današnjega dne ostal kot eden izmed najbolj očarljivih in prijetnih stvari, kar sem jih kadarkoli vonjala. Je vonj, ki me spominja na začetke mojega "spogledovanja" s parfumi. 



Nova dišavna kolekcija Arlésienne


Za vsako L'Occitanovo kolekcijo se skriva zgodba. Novo dišavno kolekcijo Arlésienne je navdihnila zgodba o Arležanki, ženski z juga Francije in tradicija nošenja okrasnega traku, ki je osrednji del obleke in izraža osebnost ženske, ki ga nosi.
L'Occitane je okrasni trak vključil v svojo kreacijo cvetlične dišave Arlésienne. V preteklosti je Arlésienne svojo željo po drugačnosti in neponovljivosti izražala skozi izbiro okrasnega traku, danes pa nosi dišavo, ki jo tvorijo cvetlične note graške vrtnice, vijolice ter žafrana iz Provanse in beli mask. Okoli pudrasto rožnate škatle parfumske vode Arlésienne je L'Occitane ovil okrasni trak, ki ga je ustvaril skupaj s strokovnjakom za tradicionalne noše iz Arlesa. 



Arlésienne balzam za ustnice poskrbi za zdrav rožnat sijaj in istočasno neguje ustnice. Balzam je subtilno odišavljen s cvetlično dišavo Arlésienne. Odišavljenost produktov za obraz me načeloma zelo moti, vendar tu vonj ni vsiljiv in hitro zbledi. Vsekakor je balzam za ustnice odličen spremljevalec za hladen zimski čas, ki je pred nami. Po svilnati kremi za roke, ki je obogatena s karitejevim maslom, posežem večkrat na dan. Poleg elegantnega in estetsko dovršenega dizajna embalaže, mi je všeč tudi učinek kreme, ki mojo kožo naredi zares mehko. Predvsem pa mi je všeč dejstvo, da krema ne pušča mastnega občutka na koži.



Poleg balzama oziroma bleščila za ustnice in svilnate kreme za roke, kolekcijo Arlésienne tvori še lepotilno mleko za telo, gel za prhanje in kopel, parfumsko milo in parfumska voda. Dišavna kolekcija Arlésienne bo na voljo v vseh prodajalnah L'Occitane in v spletni trgovine www.loccitane.si od 3. novembra.


4 komentarji

  1. Aaaaa lučke. ♡♡ Meni so njihovi vonji nori. Pa ozadje v njihovih linija je vedno tako lepo in te kar popelje v pravljico z njihovimi izdelki :)

    OdgovoriIzbriši