My Beauty Box July: "Bronzed Beauty"


What's inside July's Edition of My Beauty Box?

My Beauty Shop was very kind and sent me this lovely beauty box filled with five deluxe beauty products (three of them fullsize). This month's theme is "Bronzed Beauty" and the box contains everything you need, to achieve a beautiful sunkissed look.
P.s.: The wrapping is so so beautiful. This box will look super cute as decor or/and storage for all sort of things.


Maybelline Dream Bronze BB Cream (fullsize)
  The first product that jumped into my eyes was Maybelline's Dream Bronze BB Cream with SPF 25 in the shade Light/Medium Claire. This is an 8-in-1 BB Cream that promises to hydrate and refresh your skin. It should also blur out any imperfections and even your skintone. Otherwise it's fragrance-free and the texture is very light with an illuminating effect. I thought the shade would be too dark for me, but it blends out really nice and even.  


Lily Lolo Bronzer - "Waikiki" 
This is a finely milled, mineral bronzer. I've already tried it once and the shade is really nice. It's a shimmering bronzer with golden undertone. I think I'll use it as a highlighter (and eyesahdow) since I prefer my bronzers to be matte.   

Revlon Nail Enamel - "Chameleon" (fullsize) 
Never in a million years would I buy this type of shade if I saw it in a drugstore. It's a golden duo-chrome shade with a satin finish. In the bottle this shade looks like a mixture of green and gold but once you apply it, it looks okay and quite wearable. I put on one or two coats so the shade looks very subtle, but you can build it up if that's what you prefer. 



Bellapierre Shimmer Powder Mineral Eyeshadow - "Lava" (fullsize) 
 This is a 100% pure Mica powder mineral eyeshadow. I got it in the shade "Lava", which is a beautiful shimmery earthy brown tone. The shade blends really well, plus it's very pigmented. But I still prefer "normal", pressed eyeshadows, because they aren't that messy. 

Lavera Natural Shine Intensive Treatment
 A soothing treatment for dry and damaged hair with organic almond oil and organic macadamia nut oil. I haven't tried this one out yet, but I suppose this is an average hair mask that leaves your hair soft and easy to detangle. 


Left: Maybelline Dream Bronze BB Cream in "Light/Medium", Middle: Bellapierre Shimmer Powder Mineral Eyeshadow in "Lava", Right: Lily Lolo Bronzer in "Waikiki"

All in all this is a lovely beauty box for those who want to try out new beauty products. You can find out more about My Beauty Box here.

Have a lovely day! 

8 komentarjev

  1. Všečen nabor izdelkov. Po navadi mi te škatle niso všeč, ta pa bi bila zame. Nek tak rjavkast lak si že dolgo želim. Sicer bi ga jaz bolj za jesen uporabljala :D. Bellapierre imam tudi sama eno senčilo in kot si ti rekla, ni slabo, ampak se mi ne da ukvarjat s prahom. Zdi se mi tudi, da bolj ko ga blendaš bolj izgublja na pigmentiranosti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tudi jaz sem bila kar malo presenečena. BB krema mi je začuda še najbolj všeč. Nikoli nisem dejansko probala teh drogerijskih BB-krem, ker so mi vedno pretemne. Ampak za poleti mi je ta Bronze BB super. Pa bronzer mi je všeč. Lak pa ni ravno moja barva. Sem ga včeraj končno probala, je zanimiva barva, ampak ni čisto "moja" :D
      Za ta senčila v prahu se pa strinjam. Če blendaš, takoj izgubijo na pigmentiranosti. :/

      Izbriši
  2. Zanimivi izdelki. Mene je ta My Beauty Box s tem novim poslovanjem čisto zmedel. Vem, da so šli na evropski trg, ampak me cela situacija malce bega :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni so všeč. Predvsem zato, ker verjetno noben izmed izdelkov ne bi pritegnil moje pozornosti, če bi jih videla v drogeriji. Ampak bb-krema in bronzer sta mi pa res super :) Drugače pa ja, širijo se na evropski trg, kjer je konkurenca kar velika.

      Izbriši
  3. Tema škatle tega meseca je odlično izbrana- Revlon lak za nohte bi še sama preizkusila, nosila bi ga pa na morju ;) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ravno pravšnja tema za poletje :D No, Revlonov lak je meni še najmanj ljub produkt v tej škatlici. Meni so bolj všeč svetle pastelne barve :)

      Izbriši
  4. Zanimiva vsebina, samo misliš, da se bo prijela na evropskem trgu s svojimi izdelki, če pogledaš samo Douglas škatlico, ko res dobiš lahko v njej tudi high end znamke. Jaz jim želim vse dobro. Navijam za Lily Lolo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kajne? :) Meni se tudi ne zdi slaba. To pa težko rečem, odvisno kakšne marketinške strategije bodo še ubrali in koliko kvalitetna bo vsebina, ter razmerje med ceno in vsebino. Meni je bila vsebina te škatlice zelo všeč. Mi je pa Douglas Box of Beauty še vedno najljubša škatlica, ker tam res vse štima. Čeprav sedaj kar dvigujejo ceno. Včasih je bila 10€ in so imeli tudi za moške na vsake toliko čase. Se še spomnem, ko je bila v moški glavni fullsize produkt Shiseido dnevna krema, ki stane okoli 100€. :D
      Jaz imam nasploh rada takšne škatle, že sam ta koncept preizkušanja različnih mini produktov, preden se odločiš za nakup fullsize produkta npr., se mi zdi super.

      Izbriši