Bargain: H&M Beauty Sale

There used to be a friend who very much enjoyed mocking me because I always got the best deals (whether it was through research of the prices or pure luck). He baptized me as "The Bargain Queen". So I thought I'd share with you a great deal I discovered yesterday when I was at H&M in Citypark (Ljubljana). 

The "newly" launched H&M Beauty line really impressed me with its sophisticated design and quality. At first I thought the prices for their beauty products are a bit high, since H&M's primary focus is fashion. Actually, I still think that. The quality of the products is good, but if you ask me one would probably rather spent 10€ on a Bourjois or Revlon lipstick than H&M, since the mentioned two are well known makeup brands. But if the price for a H&M lipstick sinks from 10€ to 3€, there's no need of thinking twice about buying the lipstick.


Blushes are discounted from 7,99€ to 3€. Lipsticks are discounted from 9,99€ to 3€. They also have bronzers, compact powders and illuminators discounted from 9,99€ to 3€. Eyeliners are discounted to 1€ and nail lacquers to 2€. There were also various shades of eyeshadows, but I forgot to check the prices (I guess they were 2 or 3€).

I bought Pure Radiance Powder Blusher in "Apricot", Pure Velvet Cream Blusher in "Hot Pink" and Cream Lip Colour in "Macaron". I really like the blusher in "Apricot" and the lipstick. Both are super pigmented. I also like the cream blusher. I'll probably be using it as a multitasking product for lips and cheeks. The colour of this one is pretty intense as the name of the shade itself suggests, so I'm a bit scared of it. I definitely don't want to have "clown cheeks" and when it comes to applying cream blushers, well, let's just say I'm not the brightest tool in the shed. :D
 For the record: I'm really sad I didn't buy more products. But maybe I'll go and purchase one or two more next week.



Up: Velvet Cream Blusher in "Hot Pink", Middle: Pure Radiance Powder Blusher in "Apricot", Down: Cream Lip Colour in "Macaron"



V prodajalni H&M v Cityparku (Ljubljana) imajo znižana ličila "H&M Beauty" linije. Rdečila za lica, kompaktni pudri, šminke, bronzerji, osvetljevalci, senčke in bleščila za ustnice so znižana na 3€. Našle boste tudi eyelinerje znižane na 1€, lake znižane na 2€ itd.

Have a great weekend!

6 komentarjev

  1. Jaz imam samo eno njihovo rdečilo in je hitro postalo moje najljubše. Damn it, ko ne živim v LJ. Verjetno bodo itak vse pograbili in not ime :D. Ampak res fajn, da so znižali tudi kozmetiko. Se mi zdi, da se to redko dogaja. Oblačila so vedno znižana :). Apricot blush mi je itak najlepši. Obožujem take odtenke. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni so rdečila zelo všeč! Sploh Apricot :) Ja, res fino, ker so sicer cene kar zasoljene. Jaz sem kupila pred časom kompaktni puder, pa mi res ni ne vem kako všeč. Bi verjetno za 10€ marsikje drugje dobila kaj boljšega. Sem pa slišala, da je njihov matirni puder (tudi v kompaktu) zelo dober in se lahko primerja z nekaterimi high end produkti. :)

      Izbriši
  2. Čudovit nakup, ko sem že pred časom malo pogledala njihovo kozmetiko mi je blo vse super lepo, embalaža, vsebina. Tako, da pri sebi vem, da neki bom našla zase.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ta za razliko od njihovih prejšnjih ličil izgledajo res odlično. Pa tudi kvaliteta je boljša. :)

      Izbriši
  3. Jooooj!!! Kako lepa embalaža. Res so se popravili. Prejšnje šminke so izgledale cheap, čeprav je bila klaviteta OK. Nič posebnega, ampak OK. Ampak tole je pa eye candy. SIcer... me ne mika, da bi zavila v H&M na šoping makeupa, vsaj ne načrtnoo, ampak morda pa kdaj, ob priliki :P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kajne? :) Meni je embalaža tudi noro všeč! Takole, če dobro pomislim imajo H&M blushi res najlepšo embalažo od vseh blushov, ki jih posedujem :D

      Izbriši