Real Techniques Collector's Edition Deluxe Gift Set

I've always been minimalistic when it comes to makeup brushes. Well I still am. I'm definitely not a hoarder. When it comes to applying makeup the only thing I really need is a good eyeshadow blending brush, a foundation sponge/Beautyblender and a rouge/bronzer brush and I'm good to go. So when I saw this set I thought I'd give it a go, since I never owned a Real Techniques brush before. And I'm not going to lie: I immediately fell in love in the metallic brush design.

Moj pristop do ličenja bi označila kot minimalističen. Nikoli nisem potrebovala "gore ličil", pač pa le nekaj kvalitetnih produktov, ki odlično opravijo svojo nalogo. Ponavadi za nanos ličil potrebujem le odličen čopič za nanašanje senčil (ki dobro poveže senčila med sabo in omogoči mehke prehode), gobico oz. Beautyblender za nanos tekoče podlage in čopič za rdečilo/bronzer. Ker nikoli nisem imela čopiča znamke Real Techniques, sem se odločila, da preizkusim set, ki vsebuje pet osnovnih čopičev za ličenje.





The Collector's Edition Set contains five "essential" makeup brushes and an envelope clutch for storing them.
My favourite is the Multi Task Brush, a nice, soft and fluffy brush that works well at applying powder, blush or bronzer. My second favourite is Base Shadow Brush (very soft!). I use it for applying eyeshadows, blending, highlighting - it really does everything. The set also includes a Tapered Foundation Brush with very densely packed bristles. I still prefer beautyblender when I apply liquid foundation because it's quicker. But this brush works really well at blending undereye concealer or cream contouring. I was really looking forward to Angled Highlighter Brush. To me this brush has the perfect size for adding a little glow on your cheek bones. The last brush included is the Fine Liner Brush. Not sure if this brush is great or not, but it's definitely the best fine liner brush I own. I use it for applying gel eyeliner, lip products, defining my brows etc. - a true allarounder.

Moj najljubši čopič, ki je vsebovan v setu je Multi Task čopič, ki je izredno mehek in ga lahko uporabljamo za nanašanje pudra v prahu, rdečila ali bronzerja za lica. Nadvse navdušena sem tudi nad Base Shadow čopičem, ki je namenjen nanašanju senčil in ga uporabljam za celoten "Eye look". V setu je vsebovan tudi Tapered Foundation čopič, ki je zaradi gostih ščetin primeren za nanašanje tekoče podlage. Sama ga uporabljam predvsem za zabrisanje korektorja okoli predela oči in kremno konturiranje. Nanašanje tekoče podlage pa se mi s takšnim čopičem zdi precej zamudno delo, zato za takšno delo raje uporabljam Beautyblender. Poleg teh treh sta v setu še Angled Highlighter čopič, ki je odličen za tehnike osvetljevanja obraza in Fine Liner čopič, ki ga uporabljam za nanašanje "gel eyeliner"-ja in definiranje obrvi. 

From left to right: Fine Liner Brush, Base Shadow Brush, Angled Highlighter Brush, Multi Task Brush, Tapered Foundation Brush


I bought this set on iHerb. It costs 18.99$ on sale (RRP: 30$) but I bought it when they had a Weekly Special  Deal of "-20% on Real Techniques" so I got it for aprox. 15$. This was a true bargain and I think you can't really go wrong with buying this set. Especially considering the low price you're paying for high quality brushes!

Set sem kupila na ameriški spletni strani iHerb, ki pošilja tudi v Slovenijo (pri prvem naročilu lahko izkoristiš tudi kupon za 5$. Kodo najdeš na spletu). Zanj sem namesto 30$ odštela le okoli 15$, kar se mi zdi odlična cena za izredno kvalitetne čopiče.

P.s.: Trudila se bom, da bodo od sedaj naprej moje objave tudi v slovenščini.

12 komentarjev

  1. Jaz sem tvoje nasprotje. Definitivno brush hoarder - guilty! :D Mene so RT razočarali..vsaj eni. Sem nekako upala, da bodo bolj mehki. Zdaj so verjetno že boljši, ker vidim da non stop nekaj renovirajo iz njihovih linj. meni je od njih najbolj všeč setting brush - super za puder pod očmi in celo highlighter in blush brush. Ta mi je odličen za nanos bronzerja, ker je res izredno mehak. Tudi za blush ni slab, čeprav je dokaj velik.

    Mi je všeč metalic videz in dobro ceno si to dobila. Se splača včasih na Iherb počakati na te njihove brand popuste :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz imam itak samo teh 5 od RT in so mi prav vsi všeč. Sploh multi task brush je res zelo fluffy. Edini, ki se mi zdi mogoče malo bolj trd je foundation brush v tem setu. Ga zato tudi ne uporabljam rada za nanos tekoče podlage. Za setting brush vsi pravijo, da je vrhunski :)
      Dizajn je pa res zelo lep, shiny :D Na Iherbu se res splača počakati na popuste. Sploh zato, ker se pri njih popusti seštevajo :D

      Izbriši
  2. Big lajk, za objave tudi v slovenščini. :)
    Vedno je lepo prebrati tudi slovensko besedo. :)
    Sama sem z RT čopiči precej zadovoljna (imam set za oči in 'Core' set) in sta super. Sicer sem si zdaj privoščila Zoeva čopiče za oči in ni primerjave, ker so Zoevini res special, ampak za svojo ceno so RT čist super. :)
    Tudi ta set izgleda čudovit, mi je všeč sijoč videz. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, hvala :) Se strinjam!
      Tudi meni so Zoeva čopiči super. Sicer imam samo tri, vendar so zares kvalitetni.
      Ta RT set mi je čisto super. Bi ga vsekakor kupila še enkrat. Sploh za takšno ceno :D

      Izbriši
  3. moje mnenje:RT so mi super, kar se tiče podlag, buffing brush in expert face brush sta mi odlična za nanos podlag, bb, cc krem. Izredno všeč mi je tudi setting brush..jih imam skupno kar nekaj in je ta set za očesni makeup še najmanj uporaben, nekako ga zelo malo uporabljam, veliko uporabljam Zoevo, a za na očke je meni najmehkejši Lily Lolo čopič:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zoeva čopiči so tudi meni všeč :) Od Lily Lolo pa nisem še nikoli nič sprobala :O

      Izbriši
  4. Te čopiče od RT mi je kolegica predlagala že en čas nazaj, pa sem potem čisto pozabila na njih in si me ti sedaj super spomnila :) Hvala! In pa seveda super fotke in objava !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) No, super. Pa še na Iherbu imaš odlično ceno za ta set!

      Izbriši
  5. Jaz sem tudi čisto nasprotje, več je-boljše je =D haha, tele čopiči pa izgledajo res mikavno!
    xo
    K.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, jaz večinoma uporabljam vedno iste stvari. :D
      Čopiči so res estetsko dovršeni, dobra kvaliteta je le še dodatni plus, haha!

      Izbriši
  6. Meni so od RT čopiči super, setting brush mi je zakon za nanos pudra v prahu na manjše predele. Imam tudi kolekcijo za oči, ampak je čopič, ki je za eyeliner precej debel :( (očitno slaba serija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kar sem sprobala od RT tudi meni odgovarja :) Pri tem setu je fine liner brush sicer tudi malo debelejši, ampak mene ne moti. Edino kar me moti je trdota. Ščetine se mi zdijo precej trde.. :/

      Izbriši