Beautiful Home Decor under 5€



If you're as mad about home decor as me, this post might come in handy. Lately I've been putting loads of time in decorating my room and searching for the perfect pieces. I found very lovely things that also happen to be "budget friendly".





If you're into marble...

So, marble-print is very popular right now; go through your Instagram feed or visit some blogs and I guarantee you'll come across marble-print, whether it's mugs, plates, wallpapers, jewelry,  etc. And yes, obviously I've fallen for the hype too. I really like H&M Home section. Every now and then I visit their homepage and just stroll through all these beautiful products. This marble-print "inspired" range really stood out in my opinion. So of course I had to get at least something.

H&M: Ceramic Marble Plate - 3€ (sale price)
H&M: Small storage box - 2€ (sale price)



Something for your jewelry...

I always like to keep everything tidy, I find chaos irritating. I love rings, earrings and necklaces but never had a proper storage box for them. I actually wasn't looking for a jewelry storage box but sort of ran into one when I was searching for candles. Since I am very fond of floral print this was a must. 

Mömax: Jewelry Storage Box - 5€ (sale price)


  
Multipurpose candle holders...

Tealight and candle holders are so much more than that. Depending on the size you can use them for your pencils, make up brushes, nail polishes, hairpins, jewelry, and, and, and. One candle holder = 1000 possibilities. 

Nanu Nana: Glass Tealight holder in Rose - 0,95€ & Tealight holder in White - 1,95€
Ikea: Skurar candle holder - 1,99€  Mömax: Tealight lantern - 1,50€ (sale price)


Storing your makeup products...

Sometimes a pretty storage box is all you need. They can be a good companion if you need to quickly cover up any mess. I found this cute semi-transparent plastic storage box with drawn makeup products on it. I use it for storing new makeup products and samples that are still on my "waitlist". 







And who would ever say no to Macaron napkins...

My point exactly. These are so cute. I almost feel sorry to use them and throw them away. They also look great as decoration on photos, so I might be keeping one or two, longterm, yay!
Interspar: Les Macarons napkins - 0,99€

18 komentarjev

  1. Super dekorativa, jst imam tudi manijo na marble vzorec, po instagramu je toliko tega,da se prav nalezeš:), tvoj je prečudovit:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je :) Meni marmor že od nekdaj izgleda čudovito.
      Tale pladenjček mi je res srčkan, pa še poceni je bil :D

      Izbriši
  2. Ta pladenček ♥ jooj kaj bi dala za nekaj takega v mojih fotkah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja meni je čudovit! Ravno razmišljam če bi kupila še temno zelenega. Jih pa imajo v podobni velikosti v Mömaxu :) Sicer nimajo marmor-vozorca, ampak kar nekaj drugih, ki so zelo kjuuut :)

      Izbriši
  3. Super objava, sama sem tudi zadnje čase ful v dekorju! A tole za nakit si dobila v ljubljanskem Momaxu, ker tega pa res nisem nikjer zasledila.. ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, hvala! :) Ja, jaz tudi zadnje čase. Se mi zdi, da počasi dobivam hrčkov sindrom, ker sam kopičim dekor. :D
      Ne, tole za nakit sem kupila v Beljaku v Mömaxu. So jih imeli kar nekaj tik pred izhodom. Je bil pa znižan, tako, da čisto možno, da so jih prodajali tudi tukaj, ampak verjetno že nekaj časa nazaj. Ampak na vsake toliko verjetno dobijo takšne šatulje. :) Se pa izplača tudi v Kik-u pogledat. Tam jih imajo včasih tudi :)

      Izbriši
  4. Zelo luškani dodatki, dober izbor!
    Ta beli lončel z Ikee pa (kot veliko drugih) imam tudi jaz, uporabljam ga za čopiče. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Ja super so, zelo uporabni. Jaz imam zdaj nagledane še v bordo rdeči barvi :D Tudi jaz enega uporabljam za čopiče, ostale pa za stvari, ki jih večkrat dnevno uporabljam in želim, da so mi nekje pri roki :)

      Izbriši
  5. Woow, love it! Jaz tudi pridno iščem dekorativo (imamo namen prenoviti sobo) in si mi dala zdaj res veliko namigov (kaj in kje kupiti). Super objava xx ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res? No, me veseli, da je vsaj nekomu prišla prav ta objava. :) Meni je super, če najdem kaj lepega, sploh če je potem še poceni! Sem vedno na lovu, haha. :D

      Izbriši
  6. H&M home...ko bi vsaj :D Vse mi je zelo zanimivo. Sicer nisem obsedena z marmornim vzorcem, mi je pa zanimiv. Se čisto najdem v svečkah..jaz vedno stopim zadnje ostanke ven in ponovno uporabim steklene kozarčke. Imam pa kot ti eno škatlo z izdelki za testiranje :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jaz imam to srečo, da sem in tja ko imajo brezplačno poštnino (sicer je poštnina kar draga 5,95€) lahko naročim kaj iz Home oddelka. Imajo same super stvari. Res škoda, da v Sloveniji tudi ne ponujajo možnosti spletnega nakupovanja. Ali pa, da bi vsa v fizični trgovini imeli kakšne stvari na izbiro :)
      Meni je marmor tudi zanimiv, lep. Ta mi je bil všeč predvsem zato, ker ni tako "pust" :D
      Ja, tudi jaz imam res ogromno teh kozarčkov od sveč, za sveče itd., malo morje. Pa vedno pridejo prav! :)

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Kajne :) Sem prav vesela, da sem jo našla!

      Izbriši
  8. Tale Ceramic Marble Plate je čudovit. <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Kam pa naročiš te H&M home izdelke ? :) Super izgleda vse !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. K sebi domov. Med študijem sem v Ljubljani, drugače pa živim v Avstriji :)

      Izbriši